Het werven van het juiste talent voor moeilijk te vervullen vacatures kan een echte uitdaging zijn. Scania Logistics Netherlands stond voor deze exacte uitdaging, met drie kritische functies waarvoor ze uitzonderlijke kandidaten zochten: planners, engineers en escalatiemanagers.
Om deze uitdaging aan te pakken en potentiële kandidaten te verleiden om voor Scania Logistics Netherlands te kiezen, sloegen we de handen ineen. Samen met Brandmannen creëerden we een reeks Employer Branding video's om de doelgroep mee te nemen in de 'candidate journey' om uiteindelijk deze belangrijke vacatures in te vullen.






Scania Logistics Netherlands wilde een diepere band creëren met hun toekomstige medewerkers en hen betrekken als onderdeel van de organisatie. Daarom werd er een doordachte strategie opgesteld die de Candidate Journey als leidraad gebruikte. Deze reis bestond uit verschillende fasen gericht op gericht op bewustwording, overweging en het tot actie overgaan.
Benieuwd naar de vacatures bij Scania Logistics Netherlands. Kijk dan vooral even op www.werkenbijscania.nl.
